W piątek 20 sierpnia pisaliśmy o interwencji jednego klientów marketu Biedronka w Stroniu Śląskim:
Wysłaliśmy zapytanie do biura prasowego Biedronki, sieci znanych wszystkim marketów, których właścicielem jest portugalska firma Jeronimo Martins Polska S.A.
Otrzymaliśmy odpowiedź od Szymona Sobolewskiego, starszego menedżera sprzedaży odpowiedzialnego za sklep w Stroniu Śląskim
Oferowanie naszym klientom wysokiej jakości produktów jest dla nas priorytetem, dlatego dziękujemy za ten sygnał. Sprawę przekazaliśmy osobie odpowiedzialnej za sklep w Stroniu Śląskim w celu wyjaśnienia sytuacji. Placówka sieci Biedronka w Stroniu Śląskim to sklep o zwiększonym ruchu klientów i dużej rotacji towarów, w tym produktów świeżych, takich jak warzywa i owoce. Dostawy produktów odbywają się codziennie, aby klienci mieli duży wybór swoich ulubionych produktów. Za ich estetykę i jakość na sali sprzedaży odpowiada dedykowany pracownik, a liczba osób obecnie pracujących w dolnośląskiej placówce dostosowana jest do aktualnych potrzeb sprzedażowych.
Będziemy się przyglądać a czytelników prosimy o sygnały... bo Klient nasz Pan!
Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?